RoboCop (Ocean) pre Commodore 64
Commodore 64Ovládanie hry v prehliadači
Zobraziť ovládač a systémKliknutím na tlačidlo play Commodore 64 game now spustíte emuláciu tohto počítača s hrou. Ovládanie joysticku klávesnicou:
RoboCop (Ocean)
Online verzia RoboCop (Ocean) pre Commodore 64. RoboCop je akčná plošinovka typu beat 'em up/run-and-gun, založená na rovnomennom kultovom filme od P. Verhoevena, vyvinutá a publikovaná spoločnosťou Ocean. Ide o port hry pre 8-bitové domáce počítače je inšpirovaný verziou pre arkádové automaty a pridáva aj niekoľko nových prvkov, ako napríklad scenár s rukojemníkmi, kedy vo first-person pohľade zločinec drží nevinnú osobu a RoboCop musí presne zamieriť a trafiť iba kriminálnika, nie civilistu. Ďalším novým prvkom v hre je puzzle minihra o vyskladaní zločincovej tváre pomocou identi-kitu (vlasy, brada, oči, atď.) v časovom limite...
Informácie o hre
Ďalšie verzie online 4
Aktuálne si môžete zahrať hru RoboCop (Ocean) online taktiež v ďalších verziách pre platformy77%
hodnotenie (5 užívateľov)
Obaly - Box Art
Počítač Commodore 64
Online emulovaná verzia hry RoboCop (Ocean) bola pôvodne vytvorená pre Commodore 64 (C64 alebo CBM 64), 8-bitový domáci počítač od firmy Commodore International uvedený na trh v roku 1982 a bol to najpredávanejší model osobného počítača všetkých čias. Jeho predchodcami boli Commodore VIC-20 a Commodore PET, pomenovaný bol podľa 64 kilobytovej pamäte (65 536 bajtov) RAM ktorou disponoval. S podporou viacfarebných grafických sprajtov a zákazníckeho čipu SID pre generovanie zvukov mohol C64 v porovnaní so systémami bez takého vlastného hardvéru vytvárať vynikajúci vizuál a zvuk. C64 dominoval na low-endovom trhu mikropočítačov (okrem Veľkej Británie) po väčšinu 80-tych rokov aj vďaka tomu, že sa predával v bežných obchodoch a nie v obchodoch s elektronikou.
Model C64 používal 8-bitový mikroprocesor MOS Technology 6510, 64 kB 8-bitovej dynamickej pamäte RAM, 1 kB 4-bitovej statickej RAM a 38 kB ktoré boli k dispozícii pre vstavaný Commodore BASIC 2.0 zavádzaný pri štarte. Grafický čip VIC-II disponoval 16-timi farbami pri rozlíšení 320×200 pixelov, pozostávajúci z mriežky 40 × 25 s blokmi 8 × 8 znakov, pričom C64 má 255 preddefinovaných znakových blokov, nazývaných PETSCII.