1943: The Battle of Midway pre ZX Spectrum

ZX Spectrum

Action arcade shooter top-down vertical-scrolling
počet spustení hry: 6x naposledy: jan 9, 2021, 19:15

Ovládanie hry v prehliadači

Zobraziť ovládač a systém

Kliknutím na tlačidlo play ZX Spectrum game now spustíte emuláciu hry, tlačidlom stop / start emuláciu zapauzujete, ovláda sa pomocou klávesnice/joysticku, rovnako ako na starom počítači.

1943: The Battle of Midway

1943: The Battle of Midway je shoot-em-up arkáda s vertikálnym scrollingom pre hracie automaty, vydaná firmou Capcom v roku 1987. Ide o prvé pokračovanie ich hitu 1942. Názov hry je odkazom na bitku o Midway, ktorá sa v skutočnosti odohrala v júni 1942. Hra sa odohráva v tichomorí počas druhej svetovej vojny pri pobreží atolu Midway. Cieľom je s lietadlom P-38 Lightning zaútočiť na japonskú leteckú flotilu, ktorá bombardovala americkú lietadlovú loď, prenasledovať všetky japonské vzdušné a námorné sily, preletieť 16 úrovňami hry až k japonskej bojovej lodi Yamato a zničiť ju. Na konci každej úrovne (stage) sa nachádza boss v podobe niektorej zo skutočných Japonských vojnových lodí alebo bombardérov (Tone, Kaga, Ayako I, Fuso, Akagi, Daihiryu, Yamashiro...)

Informácie o hre

Previous Next
Rok vydania
1987
Vydavateľ
Capcom Co., Ltd.
Developer
Capcom Co., Ltd.
Platformy
Arcade (1987), Amiga, Amstrad CPC, Atari ST, Commodore 64, NES, ZX Spectrum (1988), PlayStation 3, Xbox 360 (2013)

Ďalšie verzie online 3

Aktuálne si môžete zahrať hru 1943: The Battle of Midway online taktiež v ďalších verziách pre platformy

72%

hodnotenie (2 užívateľov)

Počítač Sinclair ZX Spectrum

Online emulovaná verzia hry 1943: The Battle of Midway bola pôvodne vytvorená pre ZX Spectrum malý domáci počítač vyrábaný v Veľkej Británii od roku 1982 spoločnosťou Sinclair Research. Využíval procesor Zilog Z80 na frekvencii 3,50 MHz. Spectrum bolo dodávané s 16 kB, alebo 48 kB RAM. Používatelia so 16 KB Spectrom ich mohli poslať poštou do spoločnosti Sinclair pre vylepšenie na 48 kB verziu. Počítač bol pôvodne vyvíjaný ako ZX82, ale neskôr bol premenovaný na „Spectrum“, aby sa zdôraznilo jeho farebné zobrazovanie oproti čierno-bielemu zobrazovaniu jeho predchodcov ZX80 a ZX81.
Video výstup bol napojený na televízor a používal sa na zobrazovanie jednoduchej farebnej grafiky. Gumená klávesnica bola popísaná kľúčovými slovami jazyka Sinclair BASIC, takže napríklad stlačenie „G“ v programovacom móde by vložilo BASIC príkaz GO TO. Programy a údaje sa ukladali pomocou obyčajného audiokazetového nahrávača.
Grafické zobrazovanie počítača ZX Spectrum, aj keď nepostačujúce podľa súčasných štandardov, bolo výborné na zobrazovanie na prenosných televízoroch danej doby a nepredstavovalo veľkú prekážku pri vývoji hier. Textový zobrazovací mód mal 32×24 znakov zo Spectrum znakovej sady, s možnosťou výberu z 8 farieb buď v normálnom alebo v svetlom móde, čo dohromady bolo 15 farieb (čierna bola rovnaká v oboch módoch). Grafické rozlíšenie bolo 256×192 s určitými farebnými obmedzeniami.

ZX Spectrum emulation powered by JSSpeccy JavaScript emulator
online hra pridaná: 2020-11-24, dj