Deliverance: Stormlord 2 pre ZX Spectrum
ZX SpectrumControls
Select "UP Arrow" to redefine your keys (don't select Arrow or Numpad keys).
Ovládanie hry v prehliadači
Zobraziť ovládač a systémKliknutím na tlačidlo play ZX Spectrum game now spustíte emuláciu hry, tlačidlom stop / start emuláciu zapauzujete, ovláda sa pomocou klávesnice/joysticku, rovnako ako na starom počítači.
Deliverance: Stormlord 2
Online verzia Deliverance: Stormlord 2 pre ZX Spectrum. Deliverance je pokračovaním akčnej plošinovky Stormlord. Príbeh je podobný ako v predošlej časti: zlá kráľovná Bahd je späť aby terorizovala krajinu, tentokrát v kooperácii so samotným Satanom a je na hráčovi v úlohe Stormlorda aby ho zničil. Cestou nebude chýbať vyslobodzovanie polonahých víl, ničenie monštier a prechádzanie rôznych pascí. Oproti prvému dielu pribudlo viac akcie na úkor puzzlov a adventúrnych pasáží...
Informácie o hre
Ďalšie verzie online
Hra Deliverance: Stormlord 2 je momentálne hrateľná online iba vo verzii pre platformu ZX Spectrum.66%
hodnotenie (29 užívateľov)
Počítač Sinclair ZX Spectrum
Online emulovaná verzia hry Deliverance: Stormlord 2 bola pôvodne vytvorená pre ZX Spectrum malý domáci počítač
vyrábaný v Veľkej Británii od roku 1982 spoločnosťou Sinclair Research. Využíval procesor Zilog Z80 na frekvencii 3,50 MHz. Spectrum bolo dodávané s 16 kB, alebo 48 kB RAM.
Používatelia so 16 KB Spectrom ich mohli poslať poštou do spoločnosti Sinclair pre vylepšenie na 48 kB verziu. Počítač bol pôvodne vyvíjaný ako ZX82, ale neskôr bol
premenovaný na „Spectrum“, aby sa zdôraznilo jeho farebné zobrazovanie oproti čierno-bielemu zobrazovaniu jeho predchodcov ZX80 a ZX81.
Video výstup bol napojený na televízor a používal sa na zobrazovanie jednoduchej farebnej grafiky. Gumená klávesnica bola popísaná kľúčovými slovami jazyka Sinclair BASIC,
takže napríklad stlačenie „G“ v programovacom móde by vložilo BASIC príkaz GO TO. Programy a údaje sa ukladali pomocou obyčajného audiokazetového nahrávača.
Grafické zobrazovanie počítača ZX Spectrum, aj keď nepostačujúce podľa súčasných štandardov, bolo výborné na zobrazovanie na prenosných televízoroch danej doby a
nepredstavovalo veľkú prekážku pri vývoji hier. Textový zobrazovací mód mal 32×24 znakov zo Spectrum znakovej sady, s možnosťou výberu z 8 farieb buď v normálnom alebo
v svetlom móde, čo dohromady bolo 15 farieb (čierna bola rovnaká v oboch módoch). Grafické rozlíšenie bolo 256×192 s určitými farebnými obmedzeniami.