Indiana Jones and the Fate of Atlantis: The Action Game pre ZX Spectrum
ZX SpectrumOvládanie hry v prehliadači
Zobraziť ovládač a systémKliknutím na tlačidlo play ZX Spectrum game now spustíte emuláciu hry, tlačidlom stop / start emuláciu zapauzujete, ovláda sa pomocou klávesnice/joysticku, rovnako ako na starom počítači.
Indiana Jones and the Fate of Atlantis: The Action Game
Online verzia Indiana Jones and the Fate of Atlantis: The Action Game pre ZX Spectrum. Indiana Jones and the Fate of Atlantis: The Action Game je akčná arkáda s izometrickým zobrazením, v ktorej viac ako mozgové závity hráči potrápia svoje prsty, pri nie príliš podarenom ovládaní. Hra vyšla simultánne s vynikajúcou adventúrou na viacero platforiem vrátane osembitov, a Indy tu spolu so Sofiou prežijú podobné avšak akčnejšie dobrodružstvo...
Informácie o hre
Ďalšie verzie online
Hra Indiana Jones and the Fate of Atlantis: The Action Game je momentálne hrateľná online iba vo verzii pre platformu ZX Spectrum.52%
hodnotenie (27 užívateľov)
Počítač Sinclair ZX Spectrum
Online emulovaná verzia hry Indiana Jones and the Fate of Atlantis: The Action Game bola pôvodne vytvorená pre ZX Spectrum malý domáci počítač
vyrábaný v Veľkej Británii od roku 1982 spoločnosťou Sinclair Research. Využíval procesor Zilog Z80 na frekvencii 3,50 MHz. Spectrum bolo dodávané s 16 kB, alebo 48 kB RAM.
Používatelia so 16 KB Spectrom ich mohli poslať poštou do spoločnosti Sinclair pre vylepšenie na 48 kB verziu. Počítač bol pôvodne vyvíjaný ako ZX82, ale neskôr bol
premenovaný na „Spectrum“, aby sa zdôraznilo jeho farebné zobrazovanie oproti čierno-bielemu zobrazovaniu jeho predchodcov ZX80 a ZX81.
Video výstup bol napojený na televízor a používal sa na zobrazovanie jednoduchej farebnej grafiky. Gumená klávesnica bola popísaná kľúčovými slovami jazyka Sinclair BASIC,
takže napríklad stlačenie „G“ v programovacom móde by vložilo BASIC príkaz GO TO. Programy a údaje sa ukladali pomocou obyčajného audiokazetového nahrávača.
Grafické zobrazovanie počítača ZX Spectrum, aj keď nepostačujúce podľa súčasných štandardov, bolo výborné na zobrazovanie na prenosných televízoroch danej doby a
nepredstavovalo veľkú prekážku pri vývoji hier. Textový zobrazovací mód mal 32×24 znakov zo Spectrum znakovej sady, s možnosťou výberu z 8 farieb buď v normálnom alebo
v svetlom móde, čo dohromady bolo 15 farieb (čierna bola rovnaká v oboch módoch). Grafické rozlíšenie bolo 256×192 s určitými farebnými obmedzeniami.