Turrican II: The Final Fight pre ZX Spectrum
ZX SpectrumOvládanie hry v prehliadači
Zobraziť ovládač a systémKliknutím na tlačidlo play ZX Spectrum game now spustíte emuláciu hry, tlačidlom stop / start emuláciu zapauzujete, ovláda sa pomocou klávesnice/joysticku, rovnako ako na starom počítači.
Turrican II: The Final Fight
Online verzia Turrican II: The Final Fight pre ZX Spectrum. Turrican II: The Final Fight je druhé pokračovanie vynikajúcej akčnej plošinovky od Rainbow Arts (pre 16-bity vytvárala hru firma Factor 5), s hudbou Chrisa Hülsbecka. Turrican 2 obsahuje peknú kreslenú grafiku, rýchly scrolling, veľkých bossov, a "nelineárny" level design s množstvom tajných miest a skratiek. Je rozdelený do 5 veľkých úrovní, kde okrem klasických plošinovkových, sú aj 3 spracované ako raketová strieľačka s horizontálnym scrollingom podobná R-Type alebo Katakis...
Informácie o hre
Ďalšie verzie online
Hra Turrican II: The Final Fight je momentálne hrateľná online iba vo verzii pre platformu ZX Spectrum.81%
hodnotenie (37 užívateľov)
Počítač Sinclair ZX Spectrum
Online emulovaná verzia hry Turrican II: The Final Fight bola pôvodne vytvorená pre ZX Spectrum malý domáci počítač
vyrábaný v Veľkej Británii od roku 1982 spoločnosťou Sinclair Research. Využíval procesor Zilog Z80 na frekvencii 3,50 MHz. Spectrum bolo dodávané s 16 kB, alebo 48 kB RAM.
Používatelia so 16 KB Spectrom ich mohli poslať poštou do spoločnosti Sinclair pre vylepšenie na 48 kB verziu. Počítač bol pôvodne vyvíjaný ako ZX82, ale neskôr bol
premenovaný na „Spectrum“, aby sa zdôraznilo jeho farebné zobrazovanie oproti čierno-bielemu zobrazovaniu jeho predchodcov ZX80 a ZX81.
Video výstup bol napojený na televízor a používal sa na zobrazovanie jednoduchej farebnej grafiky. Gumená klávesnica bola popísaná kľúčovými slovami jazyka Sinclair BASIC,
takže napríklad stlačenie „G“ v programovacom móde by vložilo BASIC príkaz GO TO. Programy a údaje sa ukladali pomocou obyčajného audiokazetového nahrávača.
Grafické zobrazovanie počítača ZX Spectrum, aj keď nepostačujúce podľa súčasných štandardov, bolo výborné na zobrazovanie na prenosných televízoroch danej doby a
nepredstavovalo veľkú prekážku pri vývoji hier. Textový zobrazovací mód mal 32×24 znakov zo Spectrum znakovej sady, s možnosťou výberu z 8 farieb buď v normálnom alebo
v svetlom móde, čo dohromady bolo 15 farieb (čierna bola rovnaká v oboch módoch). Grafické rozlíšenie bolo 256×192 s určitými farebnými obmedzeniami.