Carrier Command pre Commodore 64
Commodore 64Ovládanie hry v prehliadači
Zobraziť ovládač a systémKliknutím na tlačidlo play Commodore 64 game now spustíte emuláciu tohto počítača s hrou. Ovládanie joysticku klávesnicou:
Carrier Command
Online verzia Carrier Command pre Commodore 64. Carrier Command je originálnou kombináciou real-time stratégie a simulátora (lode, lietadla a obojživelného vozidla), v ktorej hráč ovláda futuristickú bojovú lietadlovú loď. Vytvorili ju Realtime Games pre 16-bitové Atari ST a Amigu, kde patrila medzi prvé real-time stratégie vôbec. Hra je spracovaná v 3D vektorovej grafike bez textúr s jednoduchým tieňovaním. Príbeh je zasadený do blízkej budúcnosti, kedy vedci vyrobia dve technicky dokonalé lode Epsilon a Omega za účelom kolonizácie 64 ostrovov. Každá je vyzbrojená superzbraňami, vrátane 8 diaľkovo riadených lietadiel Manta a obojživelných vozidiel Walrus...
Informácie o hre
Ďalšie verzie online 1
Aktuálne si môžete zahrať hru Carrier Command online taktiež v ďalších verziách pre platformy66%
hodnotenie (23 užívateľov)
Počítač Commodore 64
Online emulovaná verzia hry Carrier Command bola pôvodne vytvorená pre Commodore 64 (C64 alebo CBM 64), 8-bitový domáci počítač od firmy Commodore International uvedený na trh v roku 1982 a bol to najpredávanejší model osobného počítača všetkých čias. Jeho predchodcami boli Commodore VIC-20 a Commodore PET, pomenovaný bol podľa 64 kilobytovej pamäte (65 536 bajtov) RAM ktorou disponoval. S podporou viacfarebných grafických sprajtov a zákazníckeho čipu SID pre generovanie zvukov mohol C64 v porovnaní so systémami bez takého vlastného hardvéru vytvárať vynikajúci vizuál a zvuk. C64 dominoval na low-endovom trhu mikropočítačov (okrem Veľkej Británie) po väčšinu 80-tych rokov aj vďaka tomu, že sa predával v bežných obchodoch a nie v obchodoch s elektronikou.
Model C64 používal 8-bitový mikroprocesor MOS Technology 6510, 64 kB 8-bitovej dynamickej pamäte RAM, 1 kB 4-bitovej statickej RAM a 38 kB ktoré boli k dispozícii pre vstavaný Commodore BASIC 2.0 zavádzaný pri štarte. Grafický čip VIC-II disponoval 16-timi farbami pri rozlíšení 320×200 pixelov, pozostávajúci z mriežky 40 × 25 s blokmi 8 × 8 znakov, pričom C64 má 255 preddefinovaných znakových blokov, nazývaných PETSCII.