Ghosts 'n Goblins pre Commodore 64
Commodore 64Ovládanie hry v prehliadači
Zobraziť ovládač a systémKliknutím na tlačidlo play Commodore 64 game now spustíte emuláciu tohto počítača s hrou. Ovládanie joysticku klávesnicou:
Ghosts 'n Goblins
Online verzia Ghosts 'n Goblins pre Commodore 64. Ghosts 'n Goblins (v Japonsku Makai-mura) je plošinovka typu run-and-gun od dizajnéra Tokuro Fujiwaru vydaná firmou Capcom v roku 1985 ako arkádový automat. Hra zožala veľký komerčný úspech a čoskoro bola portovaná takmer na všetky domáce konzoly aj počítače. Hráč je v úlohe postavy rytiera v brnení menom Sir Arthur putujúceho za záchranou princeznej Prin-Prin, ktorú uniesol kráľ démonv Astaroth. Je pokladaná za jednu z najťažších hier, vzhľadom na to že Sir Arthur po dvoch zásahoch (po prvom mu zmizne brnenie) stráca život, neúprosný časový limit a fakt že po súboji s finálnym bossom je pre správny koniec nutné hru prejsť ešte raz na vyššej obtiažnosti...
Informácie o hre
Ďalšie verzie online 5
Aktuálne si môžete zahrať hru Ghosts 'n Goblins online taktiež v ďalších verziách pre platformy41%
hodnotenie (3 užívateľov)
Obaly - Box Art
Počítač Commodore 64
Online emulovaná verzia hry Ghosts 'n Goblins bola pôvodne vytvorená pre Commodore 64 (C64 alebo CBM 64), 8-bitový domáci počítač od firmy Commodore International uvedený na trh v roku 1982 a bol to najpredávanejší model osobného počítača všetkých čias. Jeho predchodcami boli Commodore VIC-20 a Commodore PET, pomenovaný bol podľa 64 kilobytovej pamäte (65 536 bajtov) RAM ktorou disponoval. S podporou viacfarebných grafických sprajtov a zákazníckeho čipu SID pre generovanie zvukov mohol C64 v porovnaní so systémami bez takého vlastného hardvéru vytvárať vynikajúci vizuál a zvuk. C64 dominoval na low-endovom trhu mikropočítačov (okrem Veľkej Británie) po väčšinu 80-tych rokov aj vďaka tomu, že sa predával v bežných obchodoch a nie v obchodoch s elektronikou.
Model C64 používal 8-bitový mikroprocesor MOS Technology 6510, 64 kB 8-bitovej dynamickej pamäte RAM, 1 kB 4-bitovej statickej RAM a 38 kB ktoré boli k dispozícii pre vstavaný Commodore BASIC 2.0 zavádzaný pri štarte. Grafický čip VIC-II disponoval 16-timi farbami pri rozlíšení 320×200 pixelov, pozostávajúci z mriežky 40 × 25 s blokmi 8 × 8 znakov, pričom C64 má 255 preddefinovaných znakových blokov, nazývaných PETSCII.