Ghosts 'n Goblins pre MSX

MSX

MSX port of Ghosts and Goblins by Amusement Factory 2007-2008

Action arcade fantasy platform run and gun
počet spustení hry: 170x naposledy: mar 26, 2024, 22:20

Ovládanie hry v prehliadači

Zobraziť ovládač a systém

Kliknutím na tlačidlo play MSX game now spustíte emuláciu hry, nastavenia si môžete zmeniť kliknutím na ikonku Settings / Help & Settings. Ovládacie klávesy:

KEYBOARD = Klávesnica počítača

Ghosts 'n Goblins

Online verzia Ghosts 'n Goblins pre MSX. Ghosts 'n Goblins (v Japonsku Makai-mura) je plošinovka typu run-and-gun od dizajnéra Tokuro Fujiwaru vydaná firmou Capcom v roku 1985 ako arkádový automat. Hra zožala veľký komerčný úspech a čoskoro bola portovaná takmer na všetky domáce konzoly aj počítače. Hráč je v úlohe postavy rytiera v brnení menom Sir Arthur putujúceho za záchranou princeznej Prin-Prin, ktorú uniesol kráľ démonv Astaroth. Je pokladaná za jednu z najťažších hier, vzhľadom na to že Sir Arthur po dvoch zásahoch (po prvom mu zmizne brnenie) stráca život, neúprosný časový limit a fakt že po súboji s finálnym bossom je pre správny koniec nutné hru prejsť ešte raz na vyššej obtiažnosti...

Informácie o hre

Previous Next
Rok vydania
1985
Vydavateľ
Capcom Co., Ltd.
Developer
Capcom Co., Ltd.
Platformy
Arcade (1985), Amstrad CPC, Commodore 64, NES, ZX Spectrum (1986), DOS, FM-7, PC-88 (1987), Amiga, Atari ST (1990), Game Boy Color (1999), Game Boy Advance (2004)

Ďalšie verzie online 5

Aktuálne si môžete zahrať hru Ghosts 'n Goblins online taktiež v ďalších verziách pre platformy

41%

hodnotenie (3 užívateľov)

Počítače MSX 1/2

Online emulovaná verzia hry Ghosts 'n Goblins bola pôvodne vytvorená pre počítač MSX, ktorý bol jedným z prvých pokusov o štandardizovanú 8-bitovú počítačovú platformu vytvorenú spoločnosťami Microsoft a ASCII Corporation v roku 1983. Pôvodne ho spoločnosť Microsoft koncipovala ako produkt pre východný sektor a spoločne ho predával Kazuhiko Nishi (neskôr viceprezident spoločnosti Microsoft) riaditeľ spoločnosti ASCII Corporation. Microsoft a Nishi poňali projekt ako pokus o vytvorenie jednotných štandardov medzi rôznymi dobovými výrobcami domácich počítačových systémov rovnakým spôsobom ako bol štandard VHS pre domáce videoprehrávače.
Počítače MSX boli veľmi populárne v Japonsku a niekoľkých ďalších krajinách. Spoločnosť Sony bola v čase uvedenia MSX na trh ich hlavným výrobcom, a počas celého produkčného obdobia vyrobila viac jednotiek ako ktorýkoľvek iný výrobca. Len v Japonsku sa nakoniec predalo viac ako 5 miliónov kusov počítačov na báze MSX.

Nishiho pôvodný štandard bol postavený na základe 8-bitového počítača Spectravideo SV-328, pozostávajúci z hlavného CPU Zilog Z80 taktovaného na 3,58 MHz, grafického čipu Texas Instruments TMS9918 s 16Kb VRAM, podporou zvuku cez AY-3-8910 (General Instrument) a čipu Intel 8255 pre paralelný port.

MSX emulation powered by WebMSX JavaScript emulator
online hra pridaná: 2021-04-28, dj