Ghosts 'n Goblins pre Amstrad CPC
Amstrad CPCOvládanie hry v prehliadači
Zobraziť ovládač a systémKliknutím na tlačidlo play Amstrad CPC game now spustíte emuláciu tohto počítača s hrou. Ovládanie:
Ghosts 'n Goblins
Online verzia Ghosts 'n Goblins pre Amstrad CPC. Ghosts 'n Goblins (v Japonsku Makai-mura) je plošinovka typu run-and-gun od dizajnéra Tokuro Fujiwaru vydaná firmou Capcom v roku 1985 ako arkádový automat. Hra zožala veľký komerčný úspech a čoskoro bola portovaná takmer na všetky domáce konzoly aj počítače. Hráč je v úlohe postavy rytiera v brnení menom Sir Arthur putujúceho za záchranou princeznej Prin-Prin, ktorú uniesol kráľ démonv Astaroth. Je pokladaná za jednu z najťažších hier, vzhľadom na to že Sir Arthur po dvoch zásahoch (po prvom mu zmizne brnenie) stráca život, neúprosný časový limit a fakt že po súboji s finálnym bossom je pre správny koniec nutné hru prejsť ešte raz na vyššej obtiažnosti...
Informácie o hre
Ďalšie verzie online 5
Aktuálne si môžete zahrať hru Ghosts 'n Goblins online taktiež v ďalších verziách pre platformy41%
hodnotenie (3 užívateľov)
Obaly - Box Art
Počítače Amstrad CPC
Online emulovaná verzia hry Ghosts 'n Goblins bola pôvodne vytvorená pre Amstrad CPC (Colour Personal Computer), sériu 8-bitových domácich počítačov vyrábaných spoločnosťou Amstrad v rokoch 1984 až 1990. CPC bol navrhnutý tak, aby konkuroval trhu s domácimi počítačmi v polovici 80. rokov, ktorému dominoval Commodore 64 a Sinclair ZX Spectrum. Séria priniesla celkovo šesť odlišných modelov: CPC464, CPC664 a CPC6128 boli veľmi úspešní konkurenti na európskom trhu domácich počítačov. Neskoršie 464plus a 6128plus boli určené na predĺženie jeho životného cyklu s hardvérovými aktualizáciami, avšak boli podstatne menej úspešné, rovnako ako pokus o zabalenie hardvéru plus do hernej konzoly GX4000.
Hardvér modelov CPC je založený na procesore Zilog Z80A, ktorý je doplnený buď 64 alebo 128 KB RAM. Ich dizajn typu počítač v klávesnici je zreteľne vybavený
integrovaným úložným zariadením, ktorým bol buď kompaktný kazetový magnetofón, alebo 3-palcová disketová jednotka. Telo počítača sa predávalo iba v balíkoch
buď s farebným, zeleným alebo monochromatickým monitorom, ktorý zároveň slúži ako zdroj energie. K dispozícii boli tri základné rozlíšenia displeja:
160×200 pixelov s 16 farbami, 320×200 pixelov so 4 farbami a 640×200 pixelov s 2 farbami.
CPC používa zvukový čip General Instrument AY-3-8912 poskytujúci tri kanály. Ďalej bola k dispozícii široká škála hardvérových rozšírení tretích strán,
ako sú externé diskové jednotky, tlačiarne a rozšírenia pamäte.